اعضا کانون دست‌سازه‌های خود را به نفع کودکان بیمار به فروش می‌رسانند

اعضا کانون آذربایجان‌غربی دست‌سازه‌های هنری خود را به نفع کودکان مرکز اقامتی درمانی کودکان بیمار ارومیه به فروش می‌رسانند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان با اعلام این خبر گفت: ۲۵۵ اثر هنری شامل دست‌سازه‌های اعضا در قالب نمایشگاهی از ۱۴ تا ۱۶ بهمن هم‌زمان با دهه مبارک فجر در مجتمع خیریه اقامتی رفاهی کودکان بیمار ارومیه به فروش می‌رسد.

آبسوران با تاکید بر این‌که خیریه اقامتی رفاهی کودکان بیمار ارومیه می‌تواند بهانه و فرصت خوبی برای توجه اعضا کانون به هم‌نوعان خود و تقویت این نگاه اجتماعی باشد گفت: پرورش روحیه و تفکر کارآفرینی، تقویت نوآوری شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های اعضا و حفظ و اشاعه توجه به کارهای دستی و صنایع بومی و محلی از اهداف اجرای این طرح و در نهایت فروش به نفع کودکان بیمار بوده است.

وی افزود: فراخوان این طرح از تیر ۹۶ به مراکز ارسال شده و با توجه به شعار سال و انطباق طرح با راهبردهای سند چشم‌انداز ۱۰ ساله کانون و با توجه به پشتوانه فعالیت کاردستی در مراکز و صنایع دستی، بومی و محلی این طرح در مراکز اجرا دست‌سازه‌های اعضا جمع‌آوری شده است.

این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن افتتاح و تا ۱۶ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =