70 عنوان برنامه فرهنگی هنری  در دهه فجر اجرا می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران و مسؤول کمیته کودک ونوجوان دهه فجر استان مازندران گفت: همزمان با دهه فجر 70عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در مازندران اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، محمد علی یزدان‌شناس با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی  بر  لزوم آشنایی کودکان ونوجوانان  با اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، نسل امروز را با مفاهیم انقلاب آشنا می سازد.

مسؤول کمیته کودک ونوجوان اظهار داشت: 70 عنوان برنامه در حوزه کودک ونوجوان از سوی این کمیته  در سراسر استان به اجرا در می آید.

یزدان‌شناس با تاکید به اینکه عضویت کمیته کودک ونوجوان را ادارات کل ؛ کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امدا و صدا و سیما تشکیل داده اند، خاطر نشان ساخت: کمیته‌های شهرستانی نیز در شهرهای استان نیز شکل یافته اند و همزمان با این دهه، نزدیک به یک هزار برنامه  به مناسبت دهه فجر در سراسر استان برای کودکان و نوجوان برگزار می شود.

مدیر کل کانون مازندران با شاره به برخی از عناوین برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه فجر بیان داشت:  اجرای نمایش عروسکی کلوچه‌های خدا در طول ماه بهمن- اجرای سرود 1357 نفره دانش آموزی درمراسم راهپیمایی 22 بهمن- برگزاری مراسم تجلیل از برترین طرح های بازی های بومی محلی و فکری استان - اجرای طرح اردوی جهادی در یکی از روستاهای محروم استان و اهدای کتاب به بچه های محروم روستا- نواختن زنگ انقلاب  در کلیه مدارس و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در روز شنبه 14 بهمن-برگزاری مسابقه از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام و رهنمودهای ایشان به قشر جوان و دانش آموزان -برگزاری مسابقه علمی و فرهنگی با عنوان روح ا... و دیدار  با خانواده های شهدا ، جانبازان  و ایثارگران فرهنگی و دانش آموزی،  برخی از برنامه‌های استانی  هستند.

اجرای جلسات پرسش و پاسخ ، گفتمان های سیاسی و تریبون آزاد با حضوردانش آموزان -برگزاری مسابقه مقاله نویسی ویژه مربیان پیرامون موضوعاتی از قبیل : زمینه های تداوم انقلاب، عوامل آشنایی بیشتر جوانان با روحیات و اندیشه های امام -برگزاری مسابقه کتابخوانی -برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی و برگزاری کارگاه آموزشی انقلاب حسینی تا انقلاب خمینی از دیگر عناوینی هستند که مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران به آن اشاره نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =