گلزار شهدای سلیمانداراب رشت گلباران دستان کودکان شد

در نخستین روز از سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی، کودکان و نوجوانان گیلانی با ندای یا فاطمه زهرا (س) گلزار شهدای سلیمانداراب رشت را گلباران کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، هم زمان با طلوع سی و نهمین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، گلزار شهدای سلیمانداراب رشت میزبان نسل سوم و چهارمی‌هایی شد که با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی پیمانی دوباره بستند.

بنابراین گزارش طی این ویژه‌برنامه‌ که صبح امروز با همراهی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی صورت‌گرفت، کودکان و نوجوانان ضمن اجرای سرود، خوانش شعر و دکلمه‌خوانی، همراهی‌شان را با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای اسلام و انقلاب اعلام‌کردند.

مدیرکل کانون استان گیلان نیز طی این آیین، هم‌زمانی دهه مبارک فجر با ایّام فاطمیه را یادآورشد و با اشاره به این مساله که اهداف انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه‌های مکتب علوی و تکیه بر سیره فاطمی(س) است، اظهارداشت: امروزه نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب دراندیشه پاس‌داشت ارمغانی هستندکه در سایه رهبری امام(راحل) و ایثارگری شهدای انقلاب شکل‌گرفته است.

اسفندیارضیائی در ادامه همراهی و وحدت مردم مسلمان ایران را زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان‌کرد و با ارزش‌مند توصیف‌کردن امنیت حاکم برجامعه گفت: اگر در این مکان مقدس جمع‌شده‌ایم و با توجه به هجمه‌های بیگانگان، آرامش را تجربه می کنیم، نتیجه دلاورمردی شهیدانی است که استقلال و آزادی را به ما هدیه کرده‌اند.

وی افزود: «آبرو و عزتی که شهدا برای ما به ارمغان آورده‌اند، با هیچ چیز رهاورد دیگری قابل مقایسه نیست.»

مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان هم‌چنین کودکان ونوجوانان را سرمایه‌های کشور دانست و با ضروری خواندن مدیریت درست این سرمایه‌ها تصریح‌کرد: فردای این مملکت در دستان کودکان و نوجوانان است و از این رو نیازمند اندیشه‌ورزی و تلاش برای پیش‌گیری از آسیب‌هایی هستیم که متوجه آینده‌سازان ایران اسلامی است.   

قدردانی از حضور حاضران و تلاش‌های اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر، بخش پایانی سخنان مدیرکل کانون گیلان بود که با عطرافشانی و اهدای گل به گلزار شهدای سلیمانداراب رشت و هم‌چنین آرامگاه شهید میرزاکوچک جنگلی همراه‌شد.

         

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =