دست‌سازه‌های اعضای کانون، دست‌گیر کودکان نیازمند شد

دست‌سازه‌های مربیان و اعضای کانون به منظور یاری‌رسانی به کودکان و نوجوانان نیازمند، در چهارمین بازارچه خیریه و کارآفرینی مرکز فرهنگی هنری منجیل عرضه شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، طی برپایی این بازارچه که درتقارن دهه مبارک فجر با ایّام فاطمیه صورت‌گرفت، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری منجیل با تاسی از حضرت زهرا (س)، درمسیرکمک به کودکان و نوجوانان نیازمند گام‌برداشتند.

برپایه این گزارش، در این بازارچه یک روزه که با استقبال گسترده مسوولان و خانواده‌ها همراه‌شد، کودکان و نوجوانان عضو کانون منجیل درقالب 20 غرفه، به عرضه‌ی دست‌سازه‌های خود پرداختند و  افزون بر مشارکت در کارهای بشردوستانه، به افزایش روحیه کارآفرینی درجامعه و هم‌چنین  تشویق مخاطبان به ایجاد مشاغل خانگی کمک‌کردند.

ارتقای سطح مهارت‌های زندگی درکودکان و نوجوانان، معرفی صنایع دستی و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش و اهمیت پاس‌داشت میراث فرهنگی، از دیگر اهداف برگزاری چهارمین بازارچه خیریه و کارآفرینی در مرکز فرهنگی هنری منجیل بود و در پایان نیز اعضا و مربیان این کانون، بخشی از درآمد عرضه‌ی دست‌سازه ها را به کودکان و نوجوانان کم‌برخوردارهدیه‌کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =