کد خبر: 276719
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
نمایشگاه دست سازه ها به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه دست سازه ها به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، «مهناز فتاحی»، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اعلام برگزاری نمایشگاه دست سازه ها در ایام دهه فجرگفت : در جشنواره دست سازه ها، اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با راهنمایی مربیان خود و همچنین، با بهره گیری از ابتکار، خلاقیت و نو آوری، کالاهایی از جنس صدف، چوب، فلز، پارچه، چرم، کاموا، نخ، حصیر، سنگ وتهیه کرده و در نمایشگاه های مختلف کانون و در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در معرض فروش برای عموم قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: این اعضا ضمن بازاریابی برای کالاهایی که توسط خود آنان تهیه شده، مهارت کار آفرینی را تجربه کرده و لذت کسب درآمد از دسترنج خود را نیز خواهند چشید.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود:نمایشگاه مخصوص اعضا و دانش آموزان و پنج شنبه ها مخصوص والدین و مردم است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه از 12 تا 21 بهمن غیر از روز های تعطیل دائر است گفت: در کلیه کانون های شهرستانهای استان و در شهر کرمانشاه، مراکز شماره 2 و 4 میزبان این برنامه هستد.

فتاحی گفت: تعداد بیش از 2000 اثر در این نمایشگاه از دست سازه های اعضا به نمایش در آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =