کانون، «یک جای بهتر» برای پرنده

«یک‌ جای بهتر» عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات کانون پرورش فکری در قالب کتاب پله‌ای-برجسته است که با ورق زدن صفحه‌های آن، هر بار طرحی تازه پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «یک‌ جای بهتر» با طراحی و نویسندگی پریسا یاورزاده و تصویرسازی حسن عامه‌کن به تازگی به چاپ رسیده و در شمارگان پنج‌هزار نسخه در بازار کتاب عرضه شده است.

در این کتاب برجسته، که صفحه‌های آن به صورت پله‌ای ورق می‌خورد، هر بار صفحه‌ها به صورت دوبه‌دو روی هم قرار می‌گیرند و اندازه‌ی صفحه‌ها تغییر می‌کنند.

این کتاب‌بازی، داستان پرنده‌ای را روایت می‌کند که به دنبال جای مناسبی برای ساخت لانه‌اش می‌گردد. هر بار به حیوانی برمی‌خورد که محل مورد نظر پرنده را قلمروی خود می‌بیند و او مجبور است دوباره بار و بندیل خود را جمع کند و...

در این طراحی جدید، صفحه‌ها همین‌طور که داستان به جلو می‌رود، بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند تا مخاطب بتواند به طور غیرمستقیم با گوشه‌های وسیع‌تری از یک جنگل و حیوانات ساکن آن آشنا شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعی دارد با طراحی و انتشار کتاب‌های برجسته، کتاب‌های دارای پیوست و کتاب-بازی، خواندن و مطالعه را برای سنین پایین‌تر لذت‌بخش‌تر کند.

گفتنی است «یک جای بهتر» در 18 صفحه رنگی برای گروه سنی «الف» (3 تا 6 سال) با قیمت 13هزار و 500 از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =