کد خبر: 276731
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
بازدید 1012
درخشش مربی خوزستانی در جشنواره قصه‌گویی «حکایت خورشید»

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیده‌ی جشنواره قصه‌گویی «حکایت خورشید» با موضوع امام رضا علیه‌السلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، آسیه رحمتی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 4 اندیمشک در جشنواره «حکایت خورشید» که ویژه دهه کرامت در طبس برگزار شد، از طرف ستاد برگزاری جشنواره به‌عنوان برگزیده معرفی شد.

جشنواره قصه‌گویی قصه‌های قرآنی و سیره امام رضا (ع) با عنوان «حکایت خورشید» از سوی آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) در طبس برگزار شد و علاوه بر «آسیه رحمتی‌« از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اندیمشک، «صادق کیانی‌مقدم» از آفرینش‌های فرهنگی کانون تهران، «زهرا بابادی» از چهارمحال و بختیاری، «داوود ریحانی» از فریمان خراسان رضوی، «اکبر نوروز نژاد» از آذربایجان غربی، «الهام عباسی» از سمنان، «الهه تاجیک» از ورامین، «الهام مرادی» از کرمانشاه، «سمیه زارعی» از یزد و «سیدقاسم سیدی‌مقدم» از خراسان رضوی نیز توانستند رتبه‌های برتر این جشنواره قصه‌گویی را کسب کنند.

گفتنی است کمک هزینه سفر زیارتی به عتبات عالیات، شهرهای مشهد مقدس، قم، طبس و کاشمر و هدیه متبرک فرهنگی، هدایای این برگزیدگان است.

جشنواره «حکایت خورشید» هر ساله در طبس ویژه ایام نورانی دهه کرامت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =