نخستین نمایشگاه دست سازه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد

نخستین نمایشگاه دست سازه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور حجت السلام فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان همزمان با ایام ا... دهه فجر  انقلاب اسلامی در راستای تبیین اهداف سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نمایشگاه دست سازه‌های کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان استان همدان با بیش از 130 اثر  خلاقانه کودکان و نوجوانان همدانی گشایش یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: نمایشگاه  دست‌سازهای کانون با رویکرد تشویق کودکان و نوجوانان به کارآفرینی و با هدف پرورش روحیه تفکر، تقویت نوآوری و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های  اعضا در مرکز شماره یک همدان برپا شده است.

محمدرضا جوادی افزود: کودکان و نوجوان خلاق از 40مرکز ثابت و سیار کانون  پرورشی استان همدان بیش از هزارو500 اثر را خلق کرده که 530 اثر دست‌سازه  به مرکز استان رسید که از بین این آثار یکصدو سی اثر به جشنواره راه یافت.

وی تصریح کرد:در بین آثاری که به نخستین جشنواره دست‌سازه های کانون راه یافت سی اثر برگزیده و سی اثر شایسته تقدیر اعلام شده است و از همه کودکانی که آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند تقدیر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان  نیز در آیین گشایش نمایشگاه دست سازه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: فعالیت در حوزه کودک و نوجوان  کاری ارزشمند و خلاقانه است و خوشبختانه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  برنامه‌های مناسبی را برای آشنایی کودکان و نوجوانان در این ایام همه ساله برگزار می‌کند و امسال نیز برنامه‌های تاثیرگذاری  در این راستا تهیه و تدارک دیده شده است.

 حجت الاسلام فاضلیان افزود:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان همدان توانسته قشر عظیمی که حوادث انقلاب اسلامی را ندیده‌اند و درک نکرده‌اند را با واقعیت‌های انقلاب اسلامی آشنا کنند.

وی در ادامه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را از کمیته‌های فعال نام برد و تصریح کرد: باید با طرح و اجرای برنامه‌های فرهنگی و  هنری اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به کودکان و نسل‌های آینده انتقال دهیم.

شایان ذکر است  نمایشگاه  فوق تا پایان ایام ا... دهه فجر در مرکز شماره یک همدان برپا است و علاقمندان می‌تواند همه روز از ساعت 8تا صبح 17از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =