تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره پویانمایی کانون پرورش فکری استان همدان

تقدیر از 20 اثر در دومین جشنواره پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همزمان با ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین جشنواره غیر رقابتی پویانمایی ویژه اعضا کارگاه‌های  پویانمایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت ایام ا... دهه فجر برگزار شد.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در آیین  برگزاری تقدیر از برگزیدگان این جشنواره گفت:  هدف از برگزاری این جشنواره تبادل تجربه اعضا، معرفی فعالیت‌های  پویانمایی در کانون و تولید آثار موضوعی با هدف پرورش فکر و خلاقیت کودکان است.

محمد رضا جوادی افزود: این جشنواره با سه موضوع تولید و اشتغال، دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین موضوع آزاد برگزار شد.

 وی اظهار کرد: در دومین جشنواره پویا نمایی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تولیدات  انیمیشن اعضا کانون در قالب برنامه‌های 2 تا 5 دقیقه‌ای تهیه ودرنخستین روز از ایام الله دهه فجر به نمایش گذاشته شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه  از 20 اثر  برگزیده تولیدات اعضا در این  جشنواره تقدیر شد،افزود: 25اثر به دبیر خانه جشنواره پویانمایی استان همدان ارسال شده بود که در نهایت 20 اثر قابل تقدیرشناخته شد.

جوادی اضافه کرد:  اردیبهشت ماه  امسال فراخوان جشنواره پویا نمایی استان داده شد و اعضا کانون با شرکت در کلاس‌های پویانمایی  و تبادل  و ارائه  آثار خود توانستند آثاری ارزشمند در این زمینه تولید و به جشنواره اسال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان  نیز دراین آیین با اشاره به ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب و صیانت از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:دهه فجر فرصت مناسبی است تا کودکان و نوجوانان را هر چه بیشتر با سیره امام راحل،مبارزات ملت رشید ایران برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزنده انقلاب آشنا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان افزود: انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به نسل خردسال به‌ویژه کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به اینکه کودکان شرایط پیروزی زمان انقلاب را درک نکرده‌اند؛ بنابراین انتقال برخی از مفاهیم به آن‌ها دشوار است.

وی با اشاره به اهداف کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در استان خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه برای حضور خودجوش کودکان و نوجوان در برنامه‌های دهه فجر و ایجاد جذابیت در برنامه‌ها جزو اولویت‌های این کمیته باشد و در برنامه‌های خود کودکان  و نوجوانان  را  هر چه بیشتر با برنامه‌های این کمیته آشنا کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز درآیین تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره پویا نمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به همه کودکان، خواستار اجرای برنامه‌های شاد و اثرگذار برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به آینده سازان کشور شد.

امیر خجسته با بیان این نکته که سرمایه گذاری بر روی کودکان و نوجوانان آینده بهتر را برای کشوررقم خواهد زد اظهار امیدواری کرد با توجه به قابلیت ها و توانمندی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان بتوانیم از ظرفیت های موجود در  این مراکز برای رشد و پرورش خلاقیت و استعداد کودکان این مرز و بوم بهترین بهره را ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =