بااخلاق محمدی، مبلغ و مدافع انقلاب اسلامی باشیم

هم‌زمان با ایام مبارک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران با حضور محمود سلیمانی و جمعی از معاونان و کارشناسان در نگارخانه کانون افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، این نمایشگاه با عنوان « تماشای حضور» که حاصل تلاش یک سالۀ اعضا و مربیان مراکز کانون استان است روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ با حضور محمود سلیمانی و جمعی از معاونان و کارشناسان در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون افتتاح شد.

مدیرکل کانون استان در آیین افتتاحیۀ این نمایشگاه، با اشاره به ایام مبارک دهه فجر و پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی و تبریک این مناسبت فرخنده بیان داشت: ریشه‌های انقلاب اسلامی در اسلام ناب محمدی و اخلاق محمدی است و هرکدام از ما باید با پیروی از اخلاق و رفتار پیامبر اکرم (ص) تلاش کنیم ریشه‌های اسلام و انقلاب را حفظ و مراقبت کنیم.

سلیمانی همچنین بابیان این مطلب که برای خدمت گذاری به انقلاب اسلامی باید به اخلاقیات توجه داشت، یادآور شد؛ آن چیزی که گواهی می‌دهد دین‌دار هستیم، فعل و رفتار ماست. اگر خود را مبلغ و مدافع انقلاب اسلامی می‌دانیم باید رفتاری همچون رفتار پیامبر اسلام سلام الله علیها داشته باشیم و اگر چنین نباشد قطعاً نمی‌توانیم خود را پیروان راستین امام و رهبری معرفی کنیم.

وی با تقدیر از مربیان و همۀ کسانی که با خدمت‌رسانی شایسته در مراکز کانون سعی در معرفی و حفظ هویت و فرهنگ ایرانی_ اسلامی به کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنند خاطرنشان کرد؛  کسانی که در کانون در کسوت مربی، کارشناس و کارمند خدمت‌رسانی می‌کنند، نتایج و محصولشان مانند این نمایشگاهی که برپاشده، قابل‌مشاهده و قابل رؤیت است. ما قدردان مربیان تلاشگری هستیم که کودکان و نوجوانان را با هنر و فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی آشنا می‌کنند و در شناخت درست سنت‌ها و هویت سرزمینشان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند. 

گفتنی است نمایشگاه تماشای حضور در چهار بخش فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهش از تاریخ ۱۴ الی ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار داده‌شده است.

هم‌زمان با ایام مبارک پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا و مربیان مراکز کانون استان تهران واقع در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب از ساعت ۹ صبح تا ۱۷عصر پذیرای  بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان  است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =