برگزاری جشنواره سرود و غذاهای محلی  به مناسبت دهه فجر در مرکز فرهنگی هنری شبانکاره

جشنواره سرود و غذاهای محلی به مناسبت دهه فجر در مرکز شبانکاره با حضور مدیرکل ، کارشناسان ، مربیان و اعضاء فعال کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ،  صبح امروز 14 بهمن ماه 96 و هم زمان با آغازین روزهای ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره های سرود و غذاهای محلی در سالن سینما کانون شبانکاره با حضور مدیرکل ، کارشناسان و مربیان  کانون استان  و همچنین اعضاء  فعال این مرکز اجرا شد .

دکتر زهره عالی نسب مدیرکل کانون استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، دهه فجر را به عنوان فرصت مغتنمی برای انتقال مفاهیم صحیح  و روشن ارزش های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان شمرد و یاد آور شد ؛  نسل امروز نیازمند دریافت حقایق به صورت عینی است و این امر توسط مربیان آگاه و توانمند در مراکز کانون و از رهگذر هنر امکان پذیر است .

 وی تاکید کرد : برای  شناخت و تقویت هویت ملی و مذهبی در نسل امروز باید اسطوره ها ، چهره های شاخص و ابر قهرمانان ملی در اوج باشند .

شایان ذکر است : این ویژه برنامه با اجرای 10 گروه سرود منتخب از اعضاء فعال در کارگاه های فرهنگی ، نقالی و اهداء  لوح تقدیر از سوی مدیرکل کانون استان به سرودخوانان برتر برگزار گردید .

لازم به ذکر است : در حاشیه این مراسم  کودکان و نوجوان فعال در  مرکز شبانکاره با تهیه و تدارک انواع غذاهای محلی ، جشنواره ای با این نام از غذاهای اصیل این منطقه برپا و از افراد برتر شرکت کننده با اهداء  جوایز و لوح تقدیر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =