کد خبر: 276769
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
مربی کانون خوزستان برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

زینب موسوی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، به‌عنوان نفر برگزیده معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، زینب موسوی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان هندیجان با قصه‌ی «قشنگ‌ترین آرزو» توانست رتبه‌ی دوم بخش رضوی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به دست آورد.

در این بخش از جشنواره ر این اساس «سولماز صادق زاده نصرآبادی» از استان آذربایجان شرقی با قصه‌ی «زیارت‌نامه‌ی دهم» به‌عنوان نفر برتر این رقابت‌ها معرفی شد و «نعیمه بیدمشکی» از استان یزد با قصه‌ی «انتظار شیرین»، فرزانه لطیفی از استان کرمانشاه با قصه‌ی «مرام کریمان» و طاهره‌السادات سجادی از استان البرز با قصه‌ی «بی بی جان» شایسته‌ی تقدیر شدند.

گفتنی است: از این هنرمندان که به دور پایانی رقابت قصه‌گویان راه یافته بودند و قصه‌های خود را در روزهای برگزاری جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی برای مخاطبان کوچک و بزرگ روایت کردند قرار است طی آیینی هم‌زمان با مراسم پایانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در سال آینده قدردانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =