کد خبر: 276823
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
معرفی ‌برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی «حکایت خورشید»

برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی «حکایت خورشید» با موضوع امام رضا علیه‌السلام معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در جشنواره «حکایت شیرین» که ویژه دهه کرامت در طبس برگزار شد، بیش از ۴۰ نفر از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور شرکت کردند.

بر همین اساس، در میان این ۴۰ نفر، از طرف ستاد برگزاری جشنواره ۱۲ نفر به عنوان برگزیده اعلام شد که ۱۰ نفر آنان از کارشناسان و مربیان کانون بودند.

جشنواره قصه‌گویی قصه‌های قرآنی و سیره امام رضا(ع) با عنوان «حکایت خورشید» از سوی آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس برگزار شد.

اسامی دو مربی خراسان رضوی در لیست برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی «حکایت خورشید» به چشم می‌خورد. «سیدقاسم سیدی‌مقدم» مربی پیشکسوت مراکز کانون مشهد و «داوود ریحانی» از مرکز فرهنگی هنری فریمان توانستند با روایت داستان‌های رضوی خود جزء برگزیدگان این جشنواره باشند.

«صادق کیانی‌مقدم» از آفرینش‌های فرهنگی تهران، «آسیه رحمتی‌رضوی» از اندیمشک، «زهرا بابادی» از چهارمحال و بختیاری، «اکبر نوروزنژاد» از آذربایجان غربی، «الهام عباسی» از سمنان، «الهه تاجیک» از ورامین، «الهام مرادی» از کرمانشاه، «سمیه زارعی» از یزد دیگر برگزیدگان این جشنواره قصه‌گویی هستند.

گفتنی است کمک هزینه سفر زیارتی به عتبات عالیات، شهرهای مشهد مقدس، قم، طبس و کاشمر و هدیه متبرک فرهنگی، هدایای این برگزیدگان است.

جشنواره «حکایت خورشید» هر ساله در طبس ویژه ایام نورانی دهه کرامت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =