آیین گشایش طرح کانون،نمایش در مرکز شهرضا

سرپرست فرمانداری شهرضا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، بر انتقال مفاهیم اساسی انقلاب به نسل جدید با استفاده از ابزارهای هنری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، آیین گشایش طرح کانون نمایش هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر در مرکز فرهنگی هنری شهرضا برگزار شد.

محمدحسین داراب سرپرست فرمانداری شهرضا در این آیین گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به نسل جدید منتقل شود و کانون پرورش فکری نیز در این راستا می تواند با انجام برنامه های متنوع با زبان هنر این دستاوردها را به خوبی به فرزندان منتقل کند.

وی نقش فیلم و سینما را در نهادینه کردن فرهنگ صحیح در سطح جامعه مهم برشمرد و افزود: دیدن فیلم یکی از فعالیت های مورد علاقه کودکان و نوجوانان است و کانون نیز با راه اندازی کانون نمایش در شهرضا می تواند در گسترش فرهنگ ایرانی،اسلامی از طریق فیلم های خوب نقش مهمی را ایفا کند.

منیرالسادات سجادیان معاون فرهنگی کانون نیز در سخنانی گفت: کانون اصفهان با سابقه ای درخشان در حوزه تعلیم و تربیت همواره سعی داشته که رسالت عظیم خود در زمینه ترویج فرهنگی ایرانی،اسلامی را به بهترین شکل انجام دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته طرح کانون نمایش با هدف پخش فیلم های کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور راه اندازی شد و با استقبال خانواده ها نیز روبرو گردید. سجادیان افزود: «پایان رویاها» پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده است و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیا پاسفیک ۲۰۱۷ راه یافته است.

اجرای سرود دسته جمعی اعضا با موضوع دهه فجر، اجرای دکلمه توسط اعضای نوجوان و پخش فیلم سینمایی پایان رویاها از دیگر برنامه های این آیین بود که با حضور مسوولین محلی و مسوولین کانون استان در مرکز فرهنگی هنری شهرضا برگزار شد.

گفتنی است فیلم پایان رویاها امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =