دومین اردوی جهادی"طرح یک مسؤول یک مربی" در کانون مازندران برگزار شد

هم‌زمان با دهه‌ی فجر، دومین اردوی جهادی"طرح یک مسؤول، یک مربی" کانون و دیدار با خانواده شهید در روستای کمانچوسر شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکر ی کودکان ونوجوانان مازندران، این دومین اردوی جهادی از طرح "یک مسؤول یک مربی" کانون مازندران است که همزمان با دهه فجر  با هدف ارایه خدمات فرهنگی در روستاهای مناطق محروم استان مازندران در روستای کمانچوسر بند پی شرقی شهرستان بابل برگزار شد.

مدیر کل و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی این اداره کل با حضور در مدرسه ابتدایی روستای کمانچو سر  و دیدار با دانش آموزان  روستایی، فعالیت هایی همچون؛ کارگاه نقاشی، ادبی، کاردستی ، بازی بومی محلی و شاهنامه خوانی  برای کودکان ونوجوانان این روستا اجرا نمودند.

گفتنی این برنامه با استقبال مسؤولان، معلمان مدرسه  و بیش از همه، دانش آموزان صمیمی روستایی قرار گرفت و روزی پر نشاط و به یاد ماندنی را برای کارشناسان کانون و معلمان و دانش آموزان رقم زد.

در پایان این اردوی جهادی، به همه دانش آموزان روستایی کتاب کانون اهدا شد.

در حاشیه این اردو نیز، مدیر کل و کارشناسان این اداره کل با خانواده شهید " ناصر محسنی تبار" در روستای "درازکش کلا" بخش بند پی شرقی شهرستان بابل  دیدار کردند.

پیش از این اردویی با همین عنوان در بخش چهار دانگه کیاسر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =