برگزاری هشتمین جشنواره مشاعره رویش خورشید در مرکز فرهنگی هنری دیر در سطح حوزه ای

هشتمین جشنواره مشاعره رویش خورشید به مناسبت دهه فجر و با حضور اعضاء فعال کارگاه های ادبی در مراکز 1 و 2 بوشهر ، اهرم ، بردخون ، خورموج ، کنگان و دیر در سطح حوزه ای و در 4 مین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، صبح امروز 15 بهمن ماه 96 هشتمین جشنواره مشاعره رویش خورشید به مناسبت دهه فجر با تکیه بر اشعار حافظ و در 3 بخش با حضور مدیرکل ، کارشناسان و مربیان کانون انجام  شد .

گفتنی است : دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ؛ ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برپایی چشنواره های مشاعره را یکی از نقاط قوت و موثردر بخش آفرینش های ادبی کانون دانست و تاکید کرد با توجه به اهمیت و غنای ادبیات کهن ایران شعر و حفظ آن اثرات بسیار مثبتی در زندگی روزمره و تقویت  قدرت تمرکز ، حافظه و حتی مهارت‌های ارتباطی کودکان و نوجوانان دارد.

دکتر عالی نسب افزود : مربیان ادبی ما در تمام مراکز کانون استان در تلاش هستند تا به رشد و پرورش اعضاء توانمند در کارگاه های ادبی کمک های شایانی کرده باشند و این استعدادها را شناسایی کنند.

لازم به ذکر است : این مراسم با رقابت و مشاعره گروه های منتخب از اعضاء فعال کارگاه های ادبی مراکز کانون استان ، حافظ خوانی و اهداء جوایز و لوح تقدیر به کارشناسان ، مربیان و شناخت افراد برتر این جشنواره در بخش های 1- بیت به بیت 2- بخش حفظ و روخوانی (صحیح خوانی) و 3-  بخش مشروط  به پایان رسید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =