نمایشگاه آثار فرهنگی هنری اعضای کانون هشترود افتتاح شد

با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین، ضمن افتتاح نمایشگاه آثار فرهنگی هنری اعضای فعال کانون این شهرستان، ویژه‌برنامه‌ دهه مبارک فجر، اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی نمایشگاه آثار فرهنگی هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشترود با حضور امینیان فرماندار، محمدی شهردار و همچنین اعضای شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

علاوه بر افتتاح نمایشگاه، معرفی کتاب‌های کانونی با موضوع انقلاب اسلامی و همچنین اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر و همچنین ویژه برنامه ایام فاطمیه از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط کودکان و نوجوانان در این مرکز بود.

پس از پایان برنامه محمدی شهردار هشترود، با حضور در نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون و با خرید محصولات کانونی و اهدای آن به اعضای کانون، از آنان تقدیر کرد.

گفتنی است، مراکز کانون پرورش فکری مسئولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را برعهده دارند و با اجرای برنامه های متنوع در بزرگداشت این ایام، سعی در تبیین اهداف و دستاوردهای جمهوری اسلامی به کودکان و نوجوانان ایران اسلامی دارند.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =