ویژه برنامه "دلم یک دوست می‌خواهد" در کرمان برگزار شد

کودکان و نوجوانان کرمانی در ویژه برنامه "دلم یک دوست می‌خواهد" یک دوست شهید برای خود انتخاب کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدف از اجرای این برنامه را معرفی وجوه شخصیتی و سبک زندگی شهدا به کودکان و نوجوانان در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری  عنوان کرد.

روحی افزود: در این طرح نام هزار شهید دفن شده در گلزار شهدای کرمان بر روی کاغذهای کوچکی نوشته شد و هر کودک و نوجوان  از میان این اسامی شهیدی را به عنوان دوست معنوی خود انتخاب کرد.

وی با تاکید بر آشنایی نسل جدید با رشادت‌ها و آرمانهای شهدا به شیوه‌ای غیرمستقیم خاطر نشان کرد:کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این طرح  پس از انتخاب دوستِ شهید خود، با پیدا کردن مزار آن شهید دلنوشته‌ای را بر روی پلاکاردهای تهیه شده نوشتند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با اشاره به این‌که این برنامه به صورت مستمرهرماه یک‌بار در گلزار شهدا برپا می‌شود، یادآور شد: در این طرح قرار است کودکان و نوجوانان با تحقیق درباره زندگی دوست معنوی خود با شخصیت و سبک زندگی شهدا بیشتر آشنا شوند.

بنا بر این گزارش، نقاشی با موضوع شهدا و انقلاب و ساخت سربند کبوتر و پروانه با برش کاغذ و قیچی از دیگر فعالیت‌های ویژه برنامه " دلم یک دوست می‌خواهد" بود که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و واحد فرهنگی گلزار شهدا در کرمان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =