امداد فرهنگی  کانون کرمان در منطقه زلزله‌زده کوهبنان

مربیان کانون پرورش فکری کرمان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در مناطق زلزله‌زده کوهبنان لحظات خوشی را برای کودکان و نوجوانان این مناطق ایجاد کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، پس از گذشت نزدیک به ۲ ماه از وقوع  زلزله‌ی ۵.۲ ریشتری در جَور و کوهبنان از توابع استان کرمان و سرمای شدید هوا در این مناطق کوهستانی، کودکان و نوجوانان کوهبنانی هنوز به روال عادی زندگی برنگشته‌اند.

در این میان مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش دارند با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری سختی این روزها را برای آن‌ها کم‌رنگ‌تر کنند.

همزمان با گرامیداشت دهه فجر و برای دومین بار اردوی جهادی(فرهنگی هنری) کانون کرمان در کوهبنان برگزار شد و بیش از ۱۲۰ کودک و نوجوان در کنار مربیان کانون اوقات خوشی را سپری کردند.

در این برنامه که روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در مسجد حائری این شهرستان انجام شد وقایع و روند پیروزی انقلاب به صورت دیجیتال توسط حجت‌الاسلام سلمان رمضانی پرده‌خوانی شد و پس از آن بچه‌ها با شرکت در مسابقه دیجیتال در فضایی شاد به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان هم به تمامی کودکان و نوجوانان حاضر در این برنامه عروسک‌های ارسالی از سوی شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =