هنرنمایی اعضای کانون مشگین شهر در مراسم استقبال از استاندار اردبیل

اعضای مراکز یک و سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین شهر در سفر استاندار اردبیل به این شهرستان در مراسم استقبال شور و شوق ویژه‌ای بر پا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هم‌زمان با گرامی داشت دهه فجر با حضور اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و مسئولان استانی برای افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان مشگین شهر، اعضای مراکز یک و سه کانون این شهرستان با اجرای برنامه‌های ویژه در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از میهمانان استانی و شهرستانی استقبال نمودند.

به گفته نیلوفر صفروند مسئول کمیته کودک و نوجوان شهرستان مشگین شهر، این برنامه توسط مربیان فرهنگی هنری مراکز یک و سه کانون مشگین شهر تهیه‌شده بود و به پیشنهاد فرماندار این شهرستان به اجرا درآمد.

گفتنی است، اعضای کانون پس از اجرای برنامه‌های جذاب فرهنگی هنری، دکلمه خوانی، خوش‌آمد گویی و اهدای شاخه گل به میهمانان استانی مورد تشویق حاضران قرا گرفته و استاندار استان اردبیل با ابراز خرسندی از فعالیت‌های کانون از هنرمندان کودک تجلیل نمود.

شایان‌ذکر است، از سوی فرمانداری مشگین شهر اعلام شد به مربیان و اعضای شرکت‌کننده در این برنامه به‌پاس قدردانی، لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =