افتتاح نخستین  کامیونت تئاتر سیار کانون بوشهر در شهر جدید عالیشهر به مناسبت دهه فجر

نخستین کامیونت تئاتر سیار کانون پرورش فکری استان بوشهر باهدف ایجاد فضای شاد و با نشاط با حضور گسترده کودکان و نوجوانان و تعدادی از مسیولین در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ،  صبح امروز 16 بهمن ماه 96 اولین کامیونت تئاتر سیار کانون پرورش فکری بوشهر در شهر جدید عالیشهر و با حضور دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ، مریم قربانی معاون فرماندار ، قائدی شهردار عالیشهر و مربیان و کارشناسان هنری فعالیت های نمایشی خود را رسمأ آغاز کرد .

دکتر زهره عالی نسب بیان کرد  :  این کامیونت در راستای نهادینه نمودن عدالت در ارائه خدمات فرهنگی برای تمامی  کودکان و نوجوانان این خطه درنظر دارد ، برنامه های فرهنگی و هنری خود راگسترش داده و به دل روستا ها و مناطقی که فرزندان  عزیزمان دسترسی کافی به این امکانات ندارند  ، گسیل داشته تا لذت تماشای نمایش ها و سایر فعالیت های هنری کانون پرورش فکری را همه کودکان چشیده باشند .

وی اضافه کرد :  از آنجایی که تمام تلاش ما در جهت گسترده نمودن کتابخانه های سیارروستایی وشهری می باشد ،  با صرف هزینه های قابل توجهی خوشبختانه برای اولین بار دراستان بوشهر پس ازسال ها شاهد افتتاح کامیونت نمایش سیار کانون به مناسبت دهه مبارک فجر هستیم واین مایه خرسندیست  که یکی از دستاوردهای کانون پرورش فکری درسالگرد پیروزی انقلاب به ثمر نشسته است وامید آنکه بتوانیم درماه های آتی با اجرای نمایش های شاد وبانشاط وبارویکردهای تربیتی وبا استفاده ازمتون کهن و اصیل فارسی که سرشار از آموزه های اخلاقی می‌باشد ، روستاها و مناطق حومه شهری را پوشش دهیم .

شایان ذکر است : این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع شامل سرودخوانی و اجرای نمایش داشت عباسقلی خان پسری و حضور تعداد قابل توجهی از کودکان و نوجوانان عالیشهری بود.

لازم به ذکر است : افتتاح اولین کامیونت تئاتر سیار کانون با همت و پیگیری استانداری بوشهر در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =