کد خبر: 276911
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
بازدید 1222
برگزیدگان دومین جشنواره نقاشی "قرآن و عترت" تجلیل شدند

در آیین اختتامیه دومین جشنواره نقاشی" قرآن و عترت" ۱۰ برگزیده این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، این جشنواره به همت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با آموزه‌های قرآن و تقویت باورهای دینی و درک بیشترکرامات انسانی  برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این جشنواره با محورهای نماز و نیایش،حجاب و عفاف، قصص و داستان پیامبران و ائمه اطهار (علیهم السلام) ویژه کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال برگزار شد.

پس از اعلام فراخوان جشنواره، ۲۵۱ اثر نقاشی از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره  در شهرستان بردسیرارسال و مورد داوری قرار گرفت.

هیئت داوران این جشنواره متشکل از مهین‌ شهمرادزاده، نجمه‌خاتون خداترس و بنت‌الهدی واعظی با درنظر گرفتن معیارهایی مانند مطابقت موضوع اثر با موضوع جشنواره، سندیت موضوع انتخابی با توجه به آیات و روایات، نوآوری و خلاقیت در ارائه اثر، متناسب بودن طرح با سن خالق اثر و پرهیز از کپی، استفاده صحیح از تکنیک وملزومات بکار رفته و ... از میان آثار رسیده، ۱۰ اثر را به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی کردند.

میکائیل سیستانی و امیرمحمد سیستانی هر دو از بردسیر، یاشار امیری‌زاده، آرش رئیسی و مبین یزدی‌زاده از کرمان، سحر ایزدی، نگارکلانترزاده، سارا محمدی بادیزی از زرند، هانیه شیری از ماهان و مسعود زینلی علی‌آبادی از کشکوئیه رفسنجان ۱۰ برگزیده این رقابت بودند که طی آیینی با حضور مسوولان شهرستان بردسیر و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان و به میزبانی مرکز فرهنگی هنری بردسیر تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =