کودکان در کانون نگاه اجتماعی و مسوولیت‌پذیری فرا می‌گیرند

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کودکان در نخستین مرحله نگاه اجتماعی، مسوولیت‌پذیری، تعهد فکری و اخلاقی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرا می‌گیرند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حجت‌السلام محمدعلی نکونام در دیدار با کارکنان، مربیان و اعضای موفق کانون این استان با تاکید بر این موضوع افزود: کلیدی‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه در زمینه آموزش کودکان بر عهده این مجموعه قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم توسعه‌ی کمی و کیفی مراکز فرهنگی‌هنری کانون یادآور شد:. این توسعه باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های صحیح و محتوایی صورت گیرد تا برای کودکان و نوجوانان با استعداد در تمامی عرصه‌ها زمینه رشد فراهم شود.

حجت‌الاسلام نکونام در ادامه خاطرنشان کرد: آثار فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در سراسر کشور نمود داشته باشد و بر انتقال مفاهیم قرآنی، معرفتی و اصول تربیت انسانی بیشتر توجه شود.

وی کانون را موثرترین متولی ترویج فرهنگ و هنر در کشور دانست و اظهار داشت: این مجموعه می‌تواند بستری مناسب برای انسان‌سازی و پرورش اخلاق در کودکان و نوجوانان باشد.

گفتنی است در این دیدار گزارش عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ارائه شد و دو عضو برگزیده در مسابقه‌های ادبی و قصه‌گویی آثار خود را در حضور نماینده ولی‌فقیه خواندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =