نخستین کامیونت تئاتر سیار کانون بوشهر راه‌اندازی شد

نخستین کامیونت تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر با هدف ایجاد فضای شاد و با نشاط برای کودکان و نوجوانان در شهر جدید عالیشهر، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، زهره عالی‌نسب مدیرکل کانون استان بوشهر توضیح داد: این کامیونت تئاتر سیار کانون به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف ایجاد فضای نشاط و سرگرمی و ارایه آموزش به کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده و امکان دسترسی کودکان و نوجوانان مناطق محروم به فعالیت‌های هنری را فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی اولین کامیونت تئاتر سیار کانون با همت و پی‌گیری استانداری بوشهر انجام گرفته است، افزود: این کامیونت با هزینه‌ای حدود 200 میلیون تومان خریداری شده است.

عالی‌نسب خاطرنشان کرد: این کامیونت نمایش سیار در راستای نهادینه کردن عدالت در ارایه خدمات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این خطه در نظر دارد برنامه‌های فرهنگی هنری خود را گسترش داده و به دل روستاها و مناطقی که فرزندان‌مان دسترسی کافی به این امکانات ندارند، گسیل داشته و لذت تماشای نمایش و سایر فعالیت‌های هنری کانون را به کودکان بچشاند.

او در عین حال اظهار کرد که یکی از دست‌آوردهای کانون در سالگرد پیروزی انقلاب به ثمر نشسته است و امید آن‌که بتوانیم در ماه‌های آتی با اجرای نمایش‌های شاد با روی‌کردهای تربیتی و با استفاده از متون کهن و اصیل فارسی که سرشار از آموزه‌های اخلاقی است، روستاها و مناطق حومه شهری را پوشش دهیم.

مدیرکل کانون استان بوشهر افزود: این دستگاه کامیونت سقف‌دار، امکان اجرای نمایش برای همه مناطق استان بوشهر را فراهم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =