تقدیر از ۲۱ برگزیده بین‌المللی و ملی مراکز کانون مهاباد

از ۲۱ برگزیده بین‌المللی و ملی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در ویژه‌برنامه‌ای هم‌زمان با دهه مبارک فجر تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی مدیر کل کانون استان روز دوشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان بین المللی و ملی به مناسبت دهه فجر در رشته های مختلف هنری کانون ، اظهار کرد: ۶ مقام بین المللی کسب شده کانون از جشنواره ها و همایش های کشورهایی مثل اسپانیا و اوکراین بوده است.
وی با بیان اینکه کانون خانه مهربانی برای کودکان است، افزود: برگزاری مراسم های تجلیل احترام گذاشتن به نبوغ و خلاقیت اعضای کانون به عنوان آینده سازان کشور و ایجاد انگیزه در آنان است.

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد نیز در این برنامه با اشاره به اینکه اکنون نسل جوان و نوجوان انقلاب از نسل اول انقلاب، انقلابی تر است، گفت: نسل جوان به مقتضیات و ضروریات جهان امروز آشنا است و به روز حرکت می کند و بر همین اساس نگرش مسئولان نیز به این نسل باید مطابق با نیازهای جامعه و دنیای امروز باشد.
وی با اشاره به این‌که مهاباد یک شهر فرهنگ دوست و فرهنگ پرور است اضافه کرد: حضور جوانان و نوجوانان مهابادی در صحنه بین الملل نشان از شایستگی و نخبگی آن‌ها دارد.
شجاعی افزود: مهاباد بزرگانی همچون محمد قاضی، استاد هژار و استاد هیمن تربیت کرده است.
وی تاکید کرد: باید با هموار کردن راه جوانان و نوجوانان تسهیل گر پیشرفت آنان باشیم و زمینه های موفقیت را فراهم آوریم.

این مراسم روز دوشنبه در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد و با حضور مسوولین ادارات شهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =