جشن انقلاب در روستاهای تحت پوشش کتابخانه سیار روستایی کانون نمین

به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشن انقلاب با حضور اعضای کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین در روستاهای الادیزگه و گللو برگزار شد.

گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بخشدار، رئیس آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بخش ویلکیج در مدرسه شهید جهانگیری روستای الادیزگه با همکاری کتابخانه سیار روستایی کانون نمین برگزار شد.

در این برنامه صابر وطنخواهی مربی کتابخانه سیار روستایی در سخنانی ضمن مقدس شمردن دستاوردهای انقلاب و تأکید بر ادامه راه حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز همه مردم و مسئولان به‌خصوص دانش آموزان وظیفه‌داریم از آرمان‌های بلند انقلاب حفاظت و حراست کنیم.

اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری شامل: مسابقه، سرود و نمایش خلاق با موضوع انقلاب از بخش‌های این جشن بود که با اهدای جایزه به دانش آموزان ممتاز، قاریان و حافظان قرآن به پایان رسید.

همچنین در برنامه‌ای دیگر که در روستای گللو با همکاری کانون مساجد اردبیل و مدرسه ابتدایی این روستا برگزار شد، برنامه‌های متعدد ازجمله: مسابقه طناب‌کشی، کتاب‌خوانی و معرفی وقایع و ایام اجرا شد که در پایان با پخش شیرینی از حاضرین پذیرایی به عمل آمد و جوایزی هم  به‌رسم یادبود به دانش آموزان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =