نشست تخصصی فرزندان فاطمی و صیانت از کودکان آنلاین در کانون خلخال

هم‌زمان با دهه مبارک فجر نشست تخصصی فرزندان فاطمی و صیانت از کودکان آنلاین به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خلخال برگزار شد.

هم‌زمان با دهه مبارک فجر نشست تخصصی فرزندان فاطمی و صیانت از کودکان آنلاین از سوی کانون پرورش فکری شهرستان خلخال با همکاری صداوسیما و نیروی انتظامی (معاونت اجتماعی ناجا) این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که جمعی از مسئولان شهرستان خلخال، مادران و نوجوانان حضور داشتند، زهرا محیطی مربی مسئول مرکز در خصوص نحوه صحیح استفاده از فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

سپس نماینده‌ی صداوسیما، گزارشی از آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان ارائه کرده و در ادامه کلیپ «صیانت از کودکان آنلاین» که توسط دفتر حراست اداره‌ی کل کانون پرورش فکری استان تدارک دیده‌شده بود پخش شد.

در این برنامه، سرهنگ افضلی نیا؛ کارشناس معاونت اجتماعی ناجا به تشریح ابعاد مختلف آسیب‌های فضای مجازی و وقوع حوادث ناگوار مختلف از این پدیده‌ی نوظهور پرداخت. وی راهکارهای لازم در نحوه‌ی استفاده از فضای مجازی را برای مخاطبان تشریح کرد.

 پایان‌بخش برنامه‌ها اهدای جوایز به اعضای موفق و برگزیده کانون خلخال بود.

همچنین در حاشیه این برنامه، جلسه‌ای با حضور حسین یوسفی مسئول حراست اداره کل کانون پرورش فکری استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و کارکنان مرکز با موضوع معاونت اجتماعی ناجا برگزار شد و حاظران در خصوص اهمیت توجه به بعد آموزشی و پایش، نظارت و نحوه استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی بحث و تبادل‌نظر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =