کد خبر: 276944
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
بازدید 789
شور فجر در مراکز کانون استان  البرز

تمامی مراکز کانون البرز با اجرای برنامه های خلاق و متنوع میزبان کودکان ونوجوانان در دهه فجر هستند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان ونوجوانان استان البرز، مراکز کانون در این استان برنامه های متنوعی را برای ایام الله دهه فجر تدارک دیده اند .

طاهره گرمسیری کارشناس فرهنگی  استان البرز ضمن اعلام این خبر افزود :

در این دهه تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  با هدف آشنایی اعضا با ارزش های دفاع مقدس فعالیت های خود را در قالب فعالیت های تعریف شده کانون و متناسب با گروه سنی اعضا اجرا می کنند.

این کارشناس از اجرای مسابقه ی نمادهای انقلابی  و معرفی وقایع و شخصیت و قصه گویی  به عنوان ویژه فعالیت های مرکز یک کرج اشاره کرد

و معرفی سرزمین و معرفی شخصیت مشاهیر ایران، قصه گویی درخت بخشنده  و شعر خوانی و مسابقه را به عنوان برنامه های اجرا شده در مرکز  شماره چهار کرج نام برد .

وی هم چنین معرفی وقایع، نمادهای انقلابی ، برگزاری کارگاه سفالگری و مسابقه ی ویژه را از برنامه های مرکز شماره دو کرج اعلام کرد .

طاهره گرمسیری پس از اعلام عناوین برنامه های مرکز هشتگرد در قالب قصه گویی، معرفی وقایع و شخصیت و برگزاری مسابقه ی نقشه پازل ایران ،  به حضورمعاون فرهنگی و کارشناسان البرز در برخی مراکز کانون و تشکیل جلسات کارشناسی در این دهه هم اشاره کرد و افزود :

در این جلسات در رابطه با فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به ویژه فعالیت های دهه فجر بحث و گفتگو انجام می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =