نشست روایت گران انقلاب درکانون لرستان برگزارشد

نشست روایتگری انقلاب با مشارکت اداره کل کتاب خانه های عمومی استان و کانون پرورش فکری لرستان در دهه مبارک فجرو باحضور جمعی از مردم انقلابی خرم آباد ومدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای شهر برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری لرستان: همزمان با دهه مبارک فجر، نشست روایتگری انقلاب به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خرم‌آباد برگزار شد.

این برنامه با حضور کتابداران، اهالی فرهنگ، فعالین حوزه کتاب، اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان برگزار شد،

براساس این گزارش، درابتدای برنامه مهدی پاپی قاری بین المللی قرآن آیاتی چنداز کلام آسمانی را قرایت کرد و علی جهان آراء مدیرکل امورکتابخانه ها به ایراد سخنرانی پرداخت و حجت الاسلام والمسلمین رمضان تیموری خطیب، پژوهشگر ونویسنده لرستانی به بیان خاطراتی از انقلاب و معرفی کتاب های نشر شده با موضوع انقلاب  پرداخت.

دربخش بعدی برنامه گروه تواشیح به اجرای برنامه پرداختند و میهمانان برنامه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضاروشن، عزت الله چنگایی وعلویه طاهره موسوی همگی از نویسندگان وپژوهشگران انقلاب اسلامی به بیان خاطراتی از دوران پیروز انقلاب پرداختند.

همچنین، آتناهمت پور عضو روشندل مرکزفراگیرکانون لرستان با موضوع پیروزی انقلاب قصه گویی کرد که مورد توجه حضار قرارگرفت.

گفتنی است: دراین مراسم از خانواده شهید حشمت‌الله بیرانوند از شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان خرم‌آباد تجلیل و تابلوی "نقاشی خط" استاد مهران جمشیدیان که در حین اجرای برنامه طراحی و رونمایی شده بود تقدیم خانواده این شهید شد.

این برنامه با رونمایی از کتاب "مهتاب و باروت" مجموعه خاطرات زنان مبارز لرستانی تألیف سیده طاهره موسوی و تقدیر ازآتنا همت پور و روایت گران به کارخود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =