کد خبر: 276974
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
بازدید 1075
کارگاه ساخت پرچم ایران به روش چاپ دست در مرکز ۲ کانون مشگین شهر

برای پاسداشت ایام پرفروغ دهه مبارک فجر، اعضای مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین شهر پرچم جمهوری اسلامی ایران را به روش چاپ دست تهیه کردند.

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و ارج نهادن به خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌های متنوعی برای اعضا و دانش آموزان طرح کانون مدرسه در سالن سینمای مرکز ۲ کانون مشگین شهر اجرا شد.

ابتدای برنامه عسگر جعفری مربی فرهنگی مرکز ضمن تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در خصوص وقایع و اتفاقات انقلاب ۵۷ برای اعضا سخن گفت و به تغییر و تحولاتی که پس از سرنگونی رژیم شاهنشاهی رخ‌داده بود با اعضا به گفتگو نشست.

در ادامه لیلا مستعلی زاده مربی مسئول مرکز با موضوع انقلاب ۵۷ به معرفی نمادها و نشانه‌های پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخته و در خصوص جایگاه  نمادها و رنگ‌های پرچم با اعضا گفتگو کرد و در ادامه، اعضا سرود ملی و سرود کانون پرورش فکری را به‌صورت دسته‌جمعی اجرا کردند.

سپس کارگاه ساخت پرچم جمهوری اسلامی ایران به روش چاپ دست برای اعضا برگزار شد و نیر پیکام مربی فرهنگی در مورد چگونگی فعالیت در این کارگاه برای اعضا توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه اعضا به سه گروه تقسیم شدند و هر گروه رنگ‌های پرچم جمهوری اسلامی را با استفاده از گواش بر دست‌های خود نقاشی و بر روی پرچم ایران چاپ کردند و در پایان اعضا دست‌های رنگی خود را بالابرده و در محوطه کانون با فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و خواندن شعارهای انقلابی راهپیمایی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =