کتابخانه سیار روستایی شهرستان رزن با 750میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید

همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتابخانه سیار روستایی شهرستان رزن با اعتبار 750 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان استان همدان سرپرست فرمانداری رزن در این آیین گفت: پروژه کتابخانه سیار روستایی رزن چند سال گذشته  در کمیته برنامه ریزی مطرح شد که به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم تحقق پیدا نکرد.

علیرضا نوربخش افزود: امسال با پیگیری‌های  انجام شده بودجه  این طرح تامین شد وامروز با حضور مسئولان کانون پرورش فکری همدان به بهره برداری رسید.

 وی اظهار داشت: با توجه به  اینکه مراکز کانون پرورش فکری در ایجاد رشد و خلاقیت کودکان بسار اثر گذار هستند  نیاز است تا با تامین نیروی انسانی توانمند برای سه مرکز کانون پرورش فکری گامی در جهت توجه به نیازهای آینده سازان این شهرستان برداشته شود.

نور بخش اضافه کرد: هم اکنون سه مرکزثابت از مراکز کانون پرورش فکری رزن با کمبود مربی مواجه‌اند واز مدیر کل  کانون پرورش فکری استان خواهشمندیم در راستای تامین نیروی این سه مرکز اقدام کنند.

سرپرست  فرمانداری شهرستان رزن ابراز امیدواری کرد کتابخانه‌های سیار بتواند در کنار کانون مساجد و مجموعه‌های فرهنگی روستا تعامل خوبی  در راستای پرورش استعداد و خلاقیت کودکانداشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان نیز در این مراسم  از افتتاح چهل و یکمین کتابخانه سیاردر استان همدان  خبر داد و افزود:  همدان اولین استان در کشورمی باشد که همه  شهرهای آن دارای واحد سیار روستایی می باشد.

محمدرضا جوادی از اجرای 513 عنوان برنامه در دهه فجر امسال برای کودکان و نوجوانان استان خبر داد و گفت:‌ باید با اجرای برنامه‌های مناسب در انتقال آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد به ویژه در ذهن کودکان و نوجوانان کوشا باشیم.

بخشدار مرکزی، معاونت فرهنگی کانون و مسوولان شهرستان رزن از دیگر حاضرین در این مراسم بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =