ورزشکاران برتر کانون معرفی شدند

پانزدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان هم‌زمان با دهه مبارک فجر برگزار و برترین‌های این دوره معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پانزدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان کانون در هفت رشته ورزشی شامل: شنا، دارت، دو و میدانی، تنیس روی میز، طناب‌کشی، والیبال و فوتسال در سالن ورزشی کانون در شهرک قدس تهران برگزار شد که به جز رشته‌ی شنا و فوتسال که ویژه آقایان بود در سایر رشته‌ها بانوان نیز با هم به رقابت پرداختند.

بر اساس اعلام کمیته ورزشی کانون در رشته‌های انفرادی و در شنای مردان محمود شعبانی، احمد حموله و محمد پاک‌نهاد به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

هم‌چنین در رقابت پرتاب دارت آقایان، حامد بقایی، حسین روشناس و حمزه خسروی و در بخش بانوان اعظم علی‌وردی، افسانه نیک‌خان و مرضیه کهندل‌نیا به ترتیب توانستند مقام‌های اول تا سوم این رشته را از آن خود کنند.

بر همین اساس در رشته ورزشی دوومیدانی آقایان نیز رضا محمودی، فرشید محمودیان و بهنام قربانی و در بخش بانوان این رشته آرزو اشرفی‌مقدم، میترا ابراهیمی و زینب‌سادات علوی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در همین حال علیرضا بیک‌وردی، فرهاد جعفری و فاضل عیوضی نیز در رشته‌ی تنیس روی میز آقایان به مقام‌های اول تا سوم رسیدند و ماندانا واحدی، فاطمه روحی و مهدیه یکه‌خوانی در بخش بانوان مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در عین حال در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز در رشته طناب‌کشی آقایان تیم‌های کانون زبان ایران (1)، اداره پشتیبانی (2) و کانون استان تهران (1) به مقام اول تا سوم رسیدند و تیم بانوان کانون زبان ایران، پایگاه مقاومت‌ بسیج حمزه سیدالشهداء (1) و  کانون استان تهران (2) نیز مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در همین حال در رشته‌ی والیبال آقایان تیم‌های بازرگانی، کانون زبان و کانون استان تهران به مقام اول تا سوم رسیدند و تیم بانوان کانون استان تهران نیز مقام اول این رشته را در این بخش به دست آورد.

 هم‌چنین در رشته فوتسال آقایان این دوره از بازی‌ها نیز تیم‌های اداری- مالی، کانون زبان ایران(1) و کانون چاپ به ترتیب اول تا سوم شدند.

بر همین اساس قرار است در آیینی که روز 25 بهمن در سینما کانون و با حضور مسوولان کانون برگزار می‌شود، جوایز برترین‌های پانزدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا ‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =