" صبح شعر و داستان انقلاب " در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون استان در جمع اعضای مراکز: همه‌ی ما وظیفه داریم برای سربلندی و آبادانی ایران بیندیشیم و سهم خود را بپردازیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی " صبح شعر و داستان انقلاب " در کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این ویژه برنامه، که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن سینمای کانون برگزار شد، مدیرکل کانون استان با تبریک فرارسیدن دهه‌ی فجر به حاضران گفت: چه سخنی خوشتر از گفتگو در باره‌ی جشن پیروزی و شور آفرینی.

معصومه هادی قیام مردم به رهبری امام خمینی(ره) را پاسخی به حاکمان آن روز دانست تا با فریاد عدالت خواهی به آنان اعلام کنند که دوست دارند سرنوشتان در دست خودشان باشد.

مسئول کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان سپس در خصوص علت نامگذاری ۱۲ تا ۲۲ بهمن با عنوان " دهه‌ی فجر " به اعضای حاضر در ویژه برنامه گفت: امام خمینی(ره) در دوازدهم بهمن به ایران بازگشتند و این آغاز ۱۰ روز پر از نگرانی و التهاب بود زیرا مردم تا رسیدن به پیروزی نهایی باید در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی می‌کردند و روز ۲۲ بهمن ماه همان روزی بود که مردم سال‌ها انتظار آمدنش را داشتند.

هادی در ادامه از کودکان و نوجوانان خواست تا با مطالعه‌ی تاریخ انقلاب با چگونگی شکل گیری آن و مجاهدت‌هایی که در مسیر پیروزی آن انجام شد آشنا شوند و در ادامه عنوان کرد: وظیفه‌ی ماست قدر این انقلاب را بدانیم و قدردان همه‌ی کسانی باشیم که برای پیروزی آن زحمت کشیده‌اند.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: در سایه‌ی این انقلاب به پیشرفت‌های زیادی رسیدیم و این حرکت در صورتی ادامه خواهد داشت که همه‌ی ما برای بهتر شدن آن تلاش کنیم و بیندیشیم که سهم هر کدام از ما برای سربلندی و آبادی ایران چه مقدار است.

پس از سخنان مدیرکل کانون استان نماهنگی از فعالیت‌های همکاران و اعضای ادبی مراکز پخش شد و در ادامه تعدادی از مربیان، اعضا و اعضای ارشد کانون اثرخوانی کردند.

پایان بخش این ویژه برنامه تقدیر از اعضا و مربیانی بود که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اثر خوانی کردند.

گفتنی است مسئولانی از فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان و تعدادی از والدین در ویژه برنامه‌ی صبح شعر و داستان انقلاب حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =