کد خبر: 277031
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر؛

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس بنیاد شهید شهرکرد، رییس شورای هماهنگی استان، رییس کانون زبان ایران و جمعی از مسئولان استان از خانواده شهید عبدالصالح جهانبازی دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر و در هفتمین روز از این ایام مدیر کل و پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس بنیاد شهید شهرکرد، رییس شورای هماهنگی استان و رییس کانون زبان ایران و جمعی از مسئولان استان از خانواده شهید عبدالصالح جهانبازی دیدن کردند.

فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان در این دیدار شهید جهانبازی را  از جمله افراد تاثیر گذار در ترویج فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان دانست و از ایشان به عنوان یکی از افراد برجسته در حرفه ی روابط عمومی نام برد.

در این دیدار علی گرجی رییس شورای هماهنگی استان نیز از شهید عبد الصالح جهانبازی به عنوان فردی دلسوز جامعه و انقلاب و پیشرفت زمینه های فرهنگی کودکان  ونوجوانان یاد کرد و فزود: راه این شهید در استان همچنان باید ادامه داده شود و دغدغه هایش به برنامه های کشوری تبدیل شود.

وی گرد آوری خاطرات و توانمندیهای این شهید را بهترین شیوه برای معرفی فعالیتهای عبد الصالح جهانبازی عنوان کرد و افزود: کتابچه خاطرات این شهید باید به نحو کامل و شایسته ای منتشر شود.

در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره ی شهید منا « عبدالصالح جهانبازی» و به پاس تلاشهای ارزشمندش در راستای اعتلای اهداف انقلاب در حوزه ی کودکان و نوجوانان خانواده ی گرانقدر این شهید توسط مدیر کل کانون استان مورد تقدیر قرار گرفتند.


عبدالصالح جهانبازی کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری از سال 1381 وارد کانون شد و از همان زمان مسوولیت خطیر روابط عمومی استان را بر عهده گرفت.

شهید جهانبازی فرزند دیدار قلی، در هفتمین روز از آبان سال 54 در گوجان چهار محال و بختیاری چشم به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش پشت سر گذاشت و پس از آن با آمدن به شهرکرد تحصیلات خود را در دوره های راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه(رشته علوم تربیتی) در همین شهر ادامه داد.

این فعال عرصه روابط عمومی و رسانه با دارابودن خصوصیاتی بارز و پشت‌کاری مثال‌زدنی همواره در زمره‌ی روابط عمومی‌های برتر کانون در سطح کشور و استان قرار داشت و در سال‌های متمادی عنوان روابط عمومی برگزیده در جشنواره‌های مختلف استانی را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرد.

برگزیده پنجمین و ششمین همایش روابط عمومی‌های برتر استان در سال‌های 92 و 93 و دریافت لوح‌های قدردانی از دست استانداران و معاونان سیاسی امنیتی وقت استان از جمله این موفقیت‌هاست.

شهید جهانبازی همچنین داوری جشنواره نشریه‌ی نگاری الکترونیکی و عکاسی رضوی در سال 1393، دبیری ستاد اقامه‌ی نماز کانون استان، جشنواره‌ی رضوی، کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان را برعهده داشت و از سال 1386 نیز به عنوان مشاور جوان مدیرکل کانون استان منصوب شد.

از شهید عبدالصالح جهانبازی دو دختر 17 و 13 ساله به نام‌های نگین و نازنین به یادگار مانده است.

جهانبازی در جریان به‌جا آوردن اعمال حج ابراهیمی در سال 1394 و وقوع فاجعه بزرگ منا همراه با تعداد زیادی از حاجیان ایرانی و خارجی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =