لزوم انتقال ارزش های انقلاب به کودکان ونوجوانان

باید ارزش های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، اعضای کتابخانه سیار شهری بجنورد، به مناسبت گرامیداشت 19 بهمن ماه، روز نیروی هوایی، در ایام الله دهه فجر، به دیدار فرماندهان و ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی رفتند.

در این دیدار، سرهنگ گل گلی ضمن تقدیر و اظهار خشنودی از حضور اعضا، بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی که مهم ترین آن، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، تاکید کردند.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب به نسل جدید، هم چنین مبارزه علیه ظلم و استبداد از جمله تاکیدات دیگر ایشان بود. سرهنگ گل گلی با اشاره به حادثه تاریخی 19 بهمن و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خراسان شمالی، اثر گذاری تمام گروه ها، همدلی و مشارکت در پایداری و تثبیت انقلاب را نتیجه فرمان رهبر کبیر انقلاب و شناخت درست مردم از ایشان دانستند. در پایان با اشاره به فعالیت های گسترده و خلاق کانون پرورش فکری، این نهاد فرهنگی را جایگاه مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و هنری برشمردند.

 در ادامه منیر صادقی مدیر کل کانون پرورش فکری استان، ضمن تبریک ایام و تقدیر از امکان حضور در کنار جان برکفانی که پیوسته در راه حفظ کشور تلاش می کنند، اظهار امیدواری نمودند که آشنایی اعضای کانون با شهدا و ادای احترام به ایثارگران، به نهادینه شدن این فرهنگ و تربیت درست کودکان و نوجوانان بیانجامد. گلباران تمثال شهدا ، قرائت دکلمه توسط یکی از اعضا و اهدای یادبود به فرماندهی آجا و اعضای کانون پرورش فکری، از دیگر برنامه های این دیدار بود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =