خانواده ی شهدای کودک مهمانهای ویژه غبار روبی گلزار شهدا

اعضای کمیته ی کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر استان در حضور خانواده ی شهدای کودک استان با گل‌افشانی قبور مطهر شهدا به مقام شامخ این بزرگواران ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری: ادای احترام از سوی کودکان و نوجوانان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور، مدیر کل بنیاد شهید استان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، رییس بنیاد شهید استان، رییس اداره ی فرهنگی هنری آموزش و پرورش، معاونت فرهنگی بهزیستی استان، مدیر کل کانون و دیگر مسوولان استانی، کودکان و نوجوانان و اعضای زیر مجموعه کمیته اجرا شد.

در این برنامه اجرای یک عنوان سرود انقلابی همگانی توسط کلیه ی کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه و خواندن پیمان نامه توسط صبا کریمزاده عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 2 و عضو مهد کودک زیرمجموعه کمیته کودک و نوجوان و امضای پیمان نامه با شهدا توسط مسوولان استانی از برنامه‌های اجراشده بود. 

قصه‌گویی اعضای کانون در مورد شهدای انقلاب اسلامی و همچنین گل‌افشانی قبور مطهر شهدا با گل‌های کاغذی دست‌ساز 200 نفر از کودکان به نشان تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی است.

حضور خانواده ی شهدای کودک و نوجوان استان در این برنامه از دیگر برنامه های مهمانی لاله ها بود که اعضا با این خانواده ها و شهدای کودک  و نوجوان پیمان دوباره بستند.

امضای پیمان نامه با شهدا و بستن عهدی دوباره با آنان توسط مسوولان استان از دیگر برنامه های اجرا شده در این غبار روبی محسوب می شد.

گفتنی است غبار روبی گلزار شهدا با حضور کودکان و نوجوانان در روز مهمانی لاله ها همزمان با این آیین در شهرکرد در 21 شهرستان استان نیز اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =