برگزیدگان سومین فراخوان استانی«کبوتر کوچه ما» معرفی شدند

سومین همایش استانی«کبوتر کوچه ما» با اعلام نفرات برتر، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، یاسین شاه حسنی از کانون ماکو به مربی‌گری لیلا خوش‌خلق به عنوان برگزیده اول، نادیا حسن‌زاده از سردشت به مربی‌گری رعنا خضرنیا به عنوان برگزیده دوم و هانیه مولایی و ثنا سروش به صورت مشترک به مربی‌گری ریحانه آردوی از میاندوآب به عنوان برگزیده سوم  این فراخوان استانی معرفی شدند.

همچنین مبین صفری به مربی‌گری نظام پرویزی و زهرا خلیلی به مربی‌گری مینامحمدعلیزاده هردو از مرکز شماره ۳ ارومیه، معصومه قاسمی به مربی‌گری زهرا عنبری مقدم از خوی و حامده سعیدی، فاطمه محمدخانی و دنیا احمدبابوری به مربی‌گری پونه یوسفی و امیرجهانپور از کانون شماره ۲ ارومیه عنوان شایسته تقدیر این فراخوان را به خود اختصاص دادند.

کبوتر کوچه‌ی ما، بازروایی خلاق زندگی شهدا از زبان نوجوانان

جواد زاهدی مدیر کل کانون آذربایجان‌غربی که درهمایش استانی و مراسم تقدیر از برگزیدگان فراخوان  کبوتر کوچه ما سخن می‌گفت، تاکید کرد که باز روایی زندگی نامه شهدا از زبان کودکان و نوجوانان، با هدف آشنایی آنان با زندگی و رسالت شهدای انقلاب اسلامی و ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت از اهداف برگزاری این همایش است.

 زاهدی افزود: در این فراخوان کودکان و نوجوانان با راهنمایی مربیان در خصوص زندگی شهدایی که معرفی می کنند به تحقیق و پژوهش می پردازند وبا گردآوری عکس و نوشته  در قالب آثار هنری مانند کلیپ، فیلم، قصه گویی و پاورپوینت یک کار تحقیقاتی توأم با اجرا خلق و ارائه می‌کنند.

این همایش برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال است و امسال ۳۰ اثر از مراکز به دبیرخانه همایش رسید که ۳۵ نفر از اعضا کانون بصورت انفرادی و گروهی آنها را کارکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =