تلاش‌گران عرصه فرهنگ و هنر شایسته قدردانی هستند

کسانی که برای رشد استعدادها و توان‌مندی کودکان و نوجوانان در عرصه فرهنگ و هنر تلاش و نوجوانان را به کار خیر دعوت می‌کنند، شایسته قدردانی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عباس علی خزاعی امام جمعه نهبندان با حضور در آیین افتتاح کتاب‌خانه سیار روستایی در شهرستان نهبندان ضمن گرامی‌داشت ایام دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  گفت: این روزها شاهد صحنه‌های زیبایی از ارایه خدمات انقلاب اسلامی در جای جای میهمن  عزیزمان هستیم و خداوند را شاکریم که امروز نیز  شاهد خدمات ارزشمندی هستیم که در مناطق روستایی نهبندان به اهتمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود.

امام جمعه نهبندان در ادامه با بیان روایتی از امام صادق (ع) تصریح کرد: کسانی که با ارایه خدمات فرهنگی برای رشد استعدادها و توان‌مندی‌های کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنند و آنان را به انجام کارهای خیر تشویق می‌کنند، شایسته قدردانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خزاعی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی یک امانت است که باید به دست انسان‌های فرهیخته که همین کودکان و نوجوانان امروز هستند، سپرده شود  تا در آینده حافظ انقلاب  اسلامی باشند.

امام جمعه نهبندان یادآورشد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش موثری در انتقال تفکر انقلابی نسل گذشته به کودکان و نوجوانان امروز دارد، زیرا کانون محل رفت و آمد کودکان و نوجوانان است و  این بهترین فرصت برای بیان  آموزه‌های دینی، اخلاقی و اجتماعی است.

  یازدهمین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، در شهرستان نهبندان صبح  18 بهمن 1396 با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی به  طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =