کد خبر: 277076
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
بازدید 752
برگزاری نشست عفاف و حجاب فاطمی(س) در کانون رشت

هم‌زمان با دهه مبارک فجر و ایام فاطمیّه(س)، نشست عفاف و حجاب فاطمی با حضور مربیان، اعضا و خانواده‌های آنان در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون رشت برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، در این نشست که با حضور کبری نیک‌قلب، همکار بازنشسته کانون و کارشناس امور قرآنی صورت‌گرفت، حاضران در قالب پرسش و پاسخ در مسیر شناخت هرچه بهتر بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) حرکت‌کردند.
میهمان این برنامه طی این نشست ضمن اشاره به دست‌آوردهای انقلاب اسلامی در جهت ترویج ارزش‌های مقدس دین اسلام و هم‌چنین تبیین شخصیت حضرت زهرا(س)، مطالبی را درخصوص چرایی و چگونگی اصل عفاف و حجاب به مخاطبان ارایه‌کرد.
وی درعین‌حال با بیان خاطراتی از دوران انقلاب، به اهمیت انتخاب آگاهانه و دلایل انتخاب پوشش اسلامی و نقش حجاب در جامعه سالم پرداخت.
نیک‌قلب در جمع صمیمی حاضران  با اشاره به جایگاه زن در اسلام، به پرسش‌های اعضای نوجوان و مادران آنها پاسخ‌گفت و درپایان ضمن تشویق  کودکان و نوجوانان به مطالعه سیره حضرت فاطمه(س)، از آنان خواست تا انقلاب اسلامی را بشناسند و در مسیر اهداف معصومین (ع) حرکت کنند.
تبیین پیشینه حجاب و نقش آن در امنیت و آرامش جامعه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که با قصه‌گویی فاطمه نصیر، مربی برگزیده جشنواره قصه‌گویی، اجرای سرود انقلابی، بازدید از نمایشگاه آثارکودکان و نوجوانان و هم‌چنین اهدای بسته‌های فرهنگی به حاضران همراه‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =