صبح شعر «زمستان سبز» در آبادان برگزار شد

به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح شعر «زمستان سبز» در آبادان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، صبح شعر "زمستان سبز" به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و جمعی از اعضای ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و رئیس انجمن شعر حوزه هنری آبادان در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک این شهرستان اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در صبح شعر "زمستان سبز" از بی‌توجهی مسئولین شهرستان آبادان به برنامه‌های فرهنگی کانون انتقاد کرد.

غلامرضا شنبدی از فرمانداران برخی از شهرستان‌های استان خوزستان همچون، سوسنگرد، باوی، بهبهان، رامهرمز و ... از حضور در برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حمایت این فرمانداران از فعالیت‌های این نهاد فرهنگی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در هر شهری که مسئولین آن، با مراکز کانون تعاملات خوبی دارند ما شاهد توسعه فعالیت‌ها و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان بیشتری از برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون هستیم و این حمایت و توجه در شهرستان آبادان کم‌رنگ است.

وی برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون را در تربیت نسلی پویا و مطالبه گر بسیار مهم و با ارزش دانست و تأکید کرد: ما در کانون به دنبال کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان هستیم و هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم.

منتصر درویشی رئیس انجمن شعر حوزه هنری آبادان نیز در صبح شعر "زمستان سبز" خواستار تقویت رابطه فرمانداری و شورای اسلامی شهرستان آبادان با مراکز فرهنگی شد.

بر اساس این گزارش در صبح شعر "زمستان سبز" اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آبادان، خرمشهر، اروندکنار و منیوحی به همراه منتصر درویشی رئیس و زهره انوشه عضو انجمن شعر حوزه هنری شهرستان آبادان شعرخوانی کردند.

در بخش دوم صبح شعر "زمستان سبز" کارگاه آموزش آرایه حس‌آمیزی با حضور منصوره محمد نژاد کارشناس ادبی و مانا مداح مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و نویسنده داستان "انگلیسی‌ها هم گریه می‌کنند" برگزار شد.

گفتنی است: در این ویژه‌برنامه‌ی ادبی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 30 شاعر کودک، نوجوان و بزرگ‌سال شرکت کننده در صبح شعر "زمستان سبز" با اهدا لوح قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =