برگزاری نهمین جشنواره نشریه نگاری در کانون جعفرآباد به مناسبت دهه فجر

نهمین جشنواره نشریه نگاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جعفرآباد به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری مدارس طرح «کانون مدرسه» برگزار شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر نهمین جشنواره نشریه نگاری در کانون جعفرآباد با ارسال فراخوان برنامه به کلیه مدارس ابتدایی با معرفی موضوعات نشریه شامل: انقلاب اسلامی، دهه فجر و معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

در ادامه، جشنواره با شرکت مدارس حضرت امام صادق(ع) و نرگس با حضور ۶ گروه در قالب ۳ گروه دختر و ۳ گروه پسر به همراه مربیان پرورشی مدارس برگزار شد.

از بین ۶ اثر ارائه‌شده، یک گروه دختر از مدرسه نرگس و یک گروه پسر از مدرسه حضرت امام صادق (ع) برگزیدگان این جشنواره بودند.

همچنین، در زمان اجرای جشنواره مسئولان شهری از برنامه بازدید کرده و با اعضا و مربیان مرکز در مورد موضوعات نشریه و فرایند اجرای کار بحث و گفتگو کردند و فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری را موردتقدیر قراردادند.

گفتنی است، آثار ارائه‌شده در این جشنواره به‌منظور به تصویر کشیدن استعدادها و توانمندی‌های اعضای کانون جعفرآباد در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان به‌صورت نمایشگاه دایر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =