جشن انقلاب در کانون دولت‌آباد برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز دولت‌آباد جشن انقلاب را با حضور جمعی از مسئولان دهستان دولت‌آباد و شهرستان نمین در سالن سینمای مرکز برگزار کرد.

ویژه برنامه جشن انقلاب با حضور حجت‌الاسلام اکبر آدین روحانی دهستان دولت آباد، سرهنگ محمدحسن زاده فرماندهی حوزه مقاومت شهرستان نمین، فرهنگیان، ریش‌سفیدان، دهیار، اعضای شوراهای اسلامی و جمعی از کودکان و نوجوانان به‌منظور گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. 

کریم اصلانزاده مربی مسئول کانون دولت‌آباد در ابتدای برنامه ضمن خیرمقدم گویی و تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، دفاع از ارزش‌های انقلاب را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصتی است که از حضرت امام خمینی (ره) و شهدا یاد کنیم و از تلاش‌های آن‌ها برای به ثمر رساندن این انقلاب تجلیل نماییم.

در ادامه برنامه، سرهنگ حسن‌زاده در سخنانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هدیه‌ای الهی است که باید ارزش‌ها و دست آوردهای آن به نسل حاضر انتقال داده شود.

وی به چگونگی شکل‌گیری انقلاب و پیروزی آن اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های بسیار به‌دست‌آمده است و مدیون خون پاک شهدایی است که با  حضور خود در صحنه حق علیه باطل با حکومت مستبد مبارزه کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

شایان‌ذکر است، اجرای سرود، دکلمه خوانی توسط احسان ویژه، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =