نقاشی سی و نه متری در مجتمع فرهنگی هنری و کتابخانه سیار طارم کانون زنجان

اعضای مرکز مجتمع کانون زنجان در ایام ا... دهه فجر به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی با نقاشی سی و نه متری زیبایی های انقلاب را به تصویر کشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مرکز مجتمع کانون زنجان در یک برنامه نمادین اقدام به برپایی کارکاه های نقاشی برای اعضای مرکز نمود.

در طی این کارگاه ها  که در ایام ا... دهه فجر برگزار گردید، اعضای مرکز با راهنمایی مربیان به کشیدن نقاشی با موضوع راهپیمایی، آزادی، شهادت،  شعار نویسی و دیگر موضوعات در ارتباط با دهه فجر پرداختند.

نقاشی چهل متری به مناسبت چهلمین بهار پیروزی در کتابخانه سیار طارم کانون زنجان

در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتابخانه سیار طارم با حضور اعضا، نقاشی به طول چهل متر به مناسبت چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار کرد.

 در هشتمین روز از جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اعضای نوجوان کتابخانه سیار روستایی طارم (روستای آستاکل) با همکاری دبیرستان حضرت مریم (س)، نقاشی خیابانی به طول چهل متر انجام پذیرفت.

حضور ۴۰ نفر از اعضا با موضوع نقاشی نمادهای انقلاب در این برنامه به خاطر آشنایی آنها با دستاوردها و شخصیت هایی بود که با همت و همدلی توانستند جمهوری اسلامی را از زیر بار ظلم و جور آزاد سازند.

قابل ذکر است این اثر در کانون شهید چاوشی آببر به نمایش گذاشته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =