کد خبر: 277104
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
انتشار دوباره‌ی «ماجراهای بهلول»

«ماجراهای بهلول» نوشته‌ی مازیار تهرانی، با تصویرگری پانته‌آ عبدی‌فخرایی، بار دیگر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، این اثر که پیش از این در سال 1379 به چاپ رسیده است، هم اکنون با ویرایش و صفحه‌آرایی جدید قابل خریداری است.

در این کتاب که مناسب گروه سنی «ج» (10 تا 12 سال) است شش داستان با عنوان‌های «بهلول که بود؟»، «الاغ کتابخوان!»، «چه کسی از همه زرنگ‌تر است؟»، «شرابِ آجر»، «خدا، شیطان، اختیار» و «امانت و خیانت» روایت شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «هارون تصمیم گرفته بود با شمشیر، کار بهلول را بسازد، اما همراهان و مشاوران، او را از این کار بازداشتند و گفتند که کار از کار گذشته است. مردم، بهلول را دوست دارند و اگر گزندی ببیند، مردم از چشم ما می‌بینند. باید راحتش بگذاریم تا هر کاری می‌خواهد بکند تا مردم بدانند که ما از او باکی نداریم و چنین شد که بهلول به قصر هم راه یافت و توانست گره‌ی کار مظلومین را باز کند.»

این کتاب 32 صفحه و 3هزار و 500 تومان قیمت دارد و قابل خریداری از تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =