کارگاه شعر اعضای کانون پرورش فکری مازندران در جشنواره ملی شعر نیما

در حاشیه برگزاری اولین جشنواره ملی شعر نیما در مازندران، کارگاه شعر اعضای کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، اولین جشنواره ملی شعر نیما با هدف تجلیل از شاعران و تبیین شعر نیمایی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نوربرگزار شد.

کانون پرورش فکری مازندران نیز در حاشیه این جشنواره، اقدام به برگزاری کارگاه ادبی با حضور اعضای فعال و شاعران نوجوان کانون نموده است.

این کارگاه با هدف آشنایی اعضای ادبی کانون با  نیما یوشیج و ویژگی‌های شعر نو و نیز آشنایی با چهره‌های فعال و مطرح شعر استان و کشور صورت پذیرفته است .

نکته حایز اهمیت برگزاری این گارگاه؛ حضور شاعران نام آوری همچون" ایرج قنبری" و دیگران شاعران مطرح در میان اعضا و شنیدن شعرها و صحبت ‌هایشان در خصوص شعر نو بوده است که تحسین حاضران را برانگیخت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران هم  با همراهی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار شهرستان نور از مهمانان حاضر در جمع اعضای ادبی کانون پرورش فکری مازندران بودند.

علیرضا یونسی، با شنیدن اشعار اعضای کانون و صحبت با آنان، ضمن تقدیر و تبریک به ظرفیت‌های این نوجوانان، خود نیز به خواندن یکی از شعرهایش پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =