ویژه برنامه فجر فاطمی در مرکز فرهنگی‌هنری سلطانیه برگزار شد

در چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران ویژه برنامه فجر فاطمی در مرکز فرهنگی‌هنری سلطانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در گزارشی به نقل از مسوول مرکز فرهنگی هنری سلطانیه این ویژه برنامه در طول ایام الله دهه فجر با عناوین دیگری چون به یاد لاله ها،میثاق با لاله ها ،انقلاب فاطمی و.....برگزار گردید.

سهیلا بهرامی همچنین گفت در ایام الله دهه فجر همه روزه دانش آموزان مدارس از مرکز بازدید کرده و با شرکت در ایستگاه کارت پستال سازی،ایستگاه کتیبه های انقلابی،ایستگاه نقاشی،شرکت کرده و مربیان با معرفی ایام فاطمیه و انقلاب فرزند فاطمی(روح الله) آنها را با آرمانهای امام ونقلاب آشنا کردند.

وی خاطر نشان کرد در این ایام بیش از  هزار دانش آموز در ویژه برنامه ها شرکت کرده و مربیان علاوه بر فعالیت در مرکز به مدارس سطح شهر و حتی روستاها مراجعه کردند و بهار انقلاب را با دانش آموزان جشن گرفتند.

از دیگر فعالیتهای مرکز شعارنویسی در اتاق شعار، نشریه نگاری انقلابی، قصه گویی انقلابی، معرفی مجموعه کتابهای آن روزها، خاطره گویی از روزهای انقلابی، غباروبی مزار شهدا(باعنوان میثاق با لاله ها)، روخوانی از کتابهای دانستنی های انقلاب، معرفی شهدای هسته ای و.... می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =