کد خبر: 277117
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
بازدید 1166
ویژه‌برنامه انقلاب نور در مرکز ۳ کانون اردبیل

به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه‌برنامه انقلاب نور با حضور بیش از ۱۹۰ نفر از دانش آموزان مدرسه دخترانه ارشاد شهرک سینا در مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برگزار شد.

در ویژه‌برنامه انقلاب نور در مرکز ۳ کانون اردبیل، فعالیت‌های فرهنگی هنری شامل: قصه‌گویی، مسابقه، اجرای سرود و نمایش خلاق باهدف ایجاد شورونشاط در دانش آموزان برگزار شد و در پایان با اهدای جوایز از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

همچنین دانش آموزان ابتدایی رضوانه با حضور در مرکز ضمن بازدید از نمایشگاه آثار هنری اعضا به سفالگری و نقاشی با موضوع " کودکان انقلاب" پرداختند. اعضای کودک در بخش دیگری از فعالیت‌ها در محل سالن نمایش به تماشای پویانمایی " گچ‌های سفید" با موضوع انقلاب نشستند.

در برنامه‌ای دیگر، اعضای مرکز به با موضوع لاله‌های سرخ انقلاب کاردستی ساختند و داستان "مهربان‌تر از مسیح" برای آن‌ها قصه‌گویی شد. برگزاری بازی‌های فکری و سرگرمی‌های سازنده جهت ایجاد شورونشاط، فضاسازی مرکز با دست سازه‌های اعضا از ویژه‌برنامه‌های این ایام مبارک بود.

در بخش ادبی نیز دل نوشته‌های اعضا با عنوان "پرواز به‌سوی لاله‌ها" و در بخش هنری، نقاشی گروهی با عنوان "دیو سرنگون" اجرا شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =