ویژه‌برنامه‌های خاطره‌انگیز برای کودکان در مراکز کانون

مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور، هم‌زمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وی‍ژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری را برای کودکان و نوجوانان برگزار ‌کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این ویژه‌برنامه‌ها با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» از سوی کانون که مسوولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را بر عهده دارد؛ در سراسر ایران، برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ویژه‌برنامه «انقلاب، کودکان و میهن» برای کودکان زلزله‌زده سرپل ذهاب

ویژه‌برنامه «انقلاب، کودکان و میهن» از سوی کانون کرمانشاه، برای کودکان و نوجوانان شهر زلزله‌زده سرپل ذهاب برگزار شد.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان زلزله‌زده، و همچنین آشنایی آنان با روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برپا شد.

اجرای سرود «ایران» از سوی اعضای کانون با لباس محلی، اجرای مسابقه حضوری، نمایش زنده «شبی در اتاق مه‌نگار» با هدف آشنایی کودکان با زلزله و راه‌های مصونیت از وقوع این حادثه و... از دیگر برنامه‌های این کانون برای کودکان و نوجوانان بود.

گشایش نمایشگاه استانی هرم هنر در کانون سمنان

نمایشگاه استانی هرم هنر هم‌زمان با دهه‌ی فجر در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان گشایش یافت.

در این نمایشگاه، ۴۰ اثر برگزیده اعضای کودک و نوجوان در قالب نقاشی و خوش‌نویسی به تماشا گذاشته شده است.

بر این اساس، فراخوان استانی «هرم هنر» در پی شکوفایی خلاقیت هنری و به منظور تقویت اعتماد به نفس، جذب، تشویق و ایجاد انگیزه در اعضای کارگاه‌های هنری، تابستان سال جاری تنظیم و به تمامی مراکز فرهنگی‌هنری ارسال شده بود.

اعضای کودک و نوجوان در سه رده‌ی سنی ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال با موضوع آزاد در قالب نقاشی، خوش‌نویسی و سفال‌گری به خلق و ارایه اثر پرداختند.

جشن دختران آفتاب در کانون آبیک

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آبیک استان قزوین به مناسبت روزهای فرخنده دهه فجر میزبان تعداد زیادی از دختران دانش‌آموز شهرستان آبیک بود.

این برنامه با اجرای شعرخوانی انقلابی دو عضو نوجوان کانون، قصه‌گویی مربیان، اجرای نمایش و مسابقه برای اعضای کودک و نوجوان برگزار شد.

ایستگاه نقاشی در مرکز باشت

به مناسبت دهه مبارک فجر ایستگاه نقاشی در مرکز فرهنگی هنری باشت کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

هدف از اجرای این برنامه آشنا کردن کودکان و نوجوانان با اهداف و دست‌آوردهای نظام و انقلاب است.

ایستگاه نقاشی با حضور دانش‌آموزان، مربیان هنری و معلمان به اجرا درآمد و بچه‌ها با استفاده از نقاشی دیدگاه‌شان را در باره انقلاب و دهه فجر به تصویر کشیدند و در پایان به 10 نفر از بهترین نقاشی‌ها جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =