بیانیه کمیته کودک و نوجوان ستاد سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

کمیته کودک و نوجوان ستاد سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد بیانیه ای صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این بیانیه آمده است:

سلام بر تو ای مطلع فجر ،ای سپیده سحر ، ای انفجار نور . . .

دهه فجر یادآور غرور و  افتخار ملتی است که چهارچوب ظلم و ستم چندین قرن حاکمان جبار را در هم شکست . دهه ی پر فروغ فجر ، یادآور خون سرخ لاله هایی است که در دفاع از میهن اسلامی مان ، از جان مایه گذاشتند .

آزادی و عزت ایران سرافرازمان ، مرهون از خود گذشتگی کسانی است که با تحمل سرسختی ها و ستم ها ، آینده را برای ما رقم زدند .

این روزها که دشمنان قسم خورده ی میهن ما ، از هر دسیسه و ترفندی با ایجاد موانع و مشکلات ، در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب و ایران عزیز است ، بر ما لازم است که با حضور انقلابی و داوطلبانه خویش در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، همبستگی و اتحاد خویش را به رخ جهانیان بکشانیم و نشان دهیم که فرزند انقلاب هستیم و به نظام و رهبری عزیز وفاداریم.  

اکنون که انقلاب اسلامی  سی و نهمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد ، ماکودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری  خرسندیم که به یاری خداوند هنوز هم صدای جاویدان تو را می شنویم و هنوز هم قامت به بلندای آسمانت را در عشق و تکریم ولایی می ستاییم .
ای ستاره درخشان آسمان ایران ، ای طنین نفست سبزتر از هرچه بهار ای خمینی (ره ) ماکودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمانهای والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنیم .
                 

مدیرکل  و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =