جشن بزرگ بچه‌های انقلاب در شهرستان البرز

در آستانه سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، با همکاری و حضور پررنگ مرکز فرهنگی و هنری الوند اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، جشن بزرگ بچه‌های انقلاب در شهرستان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 21 بهمن 96، جشن بزرگ بچه‌های انقلاب در شهرستان البرز با همکاری مرکز فرهنگی و هنری الوند کانون استان قزوین در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهرستان البرز برگزار شد.

در این جشن که با برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی همراه بود، بیش از 3000 نفر از دانش‌آموزان دختر و خانواده های ایشان حضور داشتند.

«محمد نصیری» سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، «صدیقه ربیعی» بخشدار مرکزی البرز، «جعفر جوادی» شهردار واعضای شورای شهر الوند،«حجت الاسلام سیدجلال حسینی» رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز، «زهرا آتشگران»معاون اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان البرز از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند که در کنار «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این برنامه پرنشاط فرهنگی و ورزشی را به تماشا نشستند.

تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود ملی، هم‌خوانی صلوات خاصه حضرت امام هادی(ع)، هم‌خوانی سرود «سرفراز باشی وطن من...»، اجرای موسیقی سنتی، سخنرانی مسوول اموربانوان فرمانداری و معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان البرز ، اجرای مسابقه، معرفی و قدردانی از دستگاه های مشارکت کننده، انجام بازی‌های بومی و محلی و اجرای مسابقه بین شرکت کنندگان و اهدای جایزه به برندگان هر مسابقه از بخش‌های این برنامه متنوع بود.

عمو زنجیر باف، چوب بازی، هفت سنگ، دوزپا، یک قل دوقل، حمومک مورچه داره از جمله بازی‌ها و مسابقه‌های اجرا شده در این مراسم بود که ده‌ها دانش آموز دختر که لباس‌های محلی اقوام مختلف کشور را به نشان اتحاد و هم‌دلی مردم ایران به تن داشتند،در آن شرکت کردند.

فروش خیریه محصولات غذایی و هنری به نفع کودکان بی سرپرست، اجرای مجری عروسک و هم‌خوانی چندین سرود انقلابی از بخش‌های دیگر این مراسم بود که با استقبال ویژه مهمانان روبرو شد.

گفتنی است در این مراسم،شهرداری و شورای اسلامی شهر الوند، اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، دانشگاه کار، روابط عمومی شرکت شهر صنعتی البرز، موسسه مردم نهاد هنگامه معرفت و کمیته اموربانوان و خانواده شهرستان البرز با کانون همکاری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =